Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lars`s sitt primera prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nå må dere lage dere en egen tråd.. makan til OT, tror nok Lars vet hva han skal ha.

Gleder meg til bilder av ombygningen Lars, stå på
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

• Når en er så ung med slik talent, og jeg er da over 30, da må man bare bukkemen jeg hadde tenkt å begynne å konkurere, men nå vet jeg ikke om jeg tør å begynne, for slik talent er jeg ikke i nærheten av
      må bare si at du har gjort en kjempebra jobb
      Ronny Karlsen
      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

• Kjøpt Alpine DVA9861Ri og PXA701. Intruskjonsboka på den har nå vært dass-lektyre et par uker og jeg tror jeg begynner og skjønne tegninga nå..
        Blir vel Hertz sin HD500 mellomtone og med stor sansynlighet bygge ny basskasse.

Blir vel ferdig midt sommers kjenner jeg meg selv rett.. hehe. ting tar tid..
        sound.vision.soul

Type R

Comment

• oki, på tide og få ut litt..

Lørdag den 9 februar kjørte jeg av veien, knust front fanger, ac radiator, side skjørt, lykt osv.. Jeg var på taksering den 15 og leverte bilen og skade melding den 19. Fikk da en 2005 polo 1.2 som leie bil, som forøvrig etter min mening er en livsfarlig bil.. nok om det. Etter det har jeg ikke hørt noe fra verken verksted, naf eller forsikrings selskap. Så i går tenkte jeg at jeg får da reise til verkstedet og se til bilen min, høre om de snart er ferdig.. Noe den egentlig var, Men det viser seg at det har vært innbrudd i bilen min.. natt til den 24 februar for og være nøyaktig.. i går var det den 29.. Skulle neste tro at det gikk ann og ringe bil eiern og opplyse om at det hadde vært innbrudd.. De på verkstedet har etter min mening ikke så stor peiling på hva som er i bilen som kan ha blitt borte.. Ruta i førerdøra var knust og bensin tanklokket var borte. politiet hadde vært der og sett etter finger avtrykk. og tanklokket fant de igjen uten for verkstedet..
          Får igjen bilen på tirsdag pga av noe kødd med den nye lykta..

ER DET NOE RART FOLK DREKK sier jeg..
          sound.vision.soul

Type R

Comment

• Ouch :/

Åssen gikk det med anlegg og sånn når det hadde vært innbrudd?
            Mvh
            Rolf Try Nygård

Comment

• Ingen tingen er borte. fronten på cd spillern lå i hanske rommet som var ulåst og baksetet rant over av cd`er, laderen min lå i bagasjen, men der hadde de ikke vært. de hadde heller ikke kommet inn dit.. de hadde knust rutene på 5 biler og tatt av tanklokket på min, det var vel spørsmål om det kunne vært tatt bensin fra bilen min. ellers har de ikke gjort eller tatt noe som helst.

Det er vel nesten like ille at de på verkstedet har tatt av dørsidene uten og ta ut høytaleren først spent på hvordan det ser ut inni der..
              Last edited by LLH; 01-03-2008, 17:02.
              sound.vision.soul

Type R

Comment

• Helt utrolig!!!!

Comment

• Ja, dette var mildt sagt utrolig...!

Håper dette ordner seg... Du hadde kasko?

Comment

• har så mye gjeld at en kommer ikke utenom kasko..

ordner seg nok tilslutt
                    Last edited by LLH; 01-03-2008, 20:19.
                    sound.vision.soul

Type R

Comment

• At det går an!!! minne meg om da jeg hadde bilen min på EU kontroll i januar, og siden jeg går på jobb og det var mørkt hver gang jeg brukte bilen, så jeg ikke at de hadde bulket framskjermen min før det hadde gått ei uke.. skulle ikke være nødvendig og taksere bilen før og etter en EU godkjenning.. sånn burde de si fra om. har forståelse for at det går an å være uheldig, men si ifra når det skjer noe med bilen!!!! Kommer aldri til å bruke de noe mer, selvom de holder til 200 meter unna der jeg bor.

Jeg vet at jeg sover mye bedre om natten når jeg vet at jeg har alarm og toppkasko som dekker verdien av anlegget.
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• det, samt folk som faen ikke kan parkere eller kjøre på parkeringsplasser uten å kjøre inn i andre biler.. 2 ganger på 1 år nå. aldri en jævla lapp.. sure tusenlapper som flyr ut av vinduet :/ ikke lønnsomt å ta på forsikring..

Ellers Lars, så vet jeg verksteds mekanikere er sinnsykt sløve(somregel) og selv om høyttalerne stod i veien gir de faen, for originalt må man ikke ta bort noen ting før deksel går av(egenerfart, da baffel hang på dørtrekk, men boltet i dør chassi også)

Comment

• Det som er rart er at det er lagt stp matter mellom dørtrekket og døra.. så som sagt, er spent på hvordan det ser ut.. De hadde i alle fall ikke fått dør trekket på igjen skikkelig.. Så det er vel lite vits og skru på noe musikk når jeg henter igjen bilen.. er vel ikke bare fase feil, OM de har satt på høytalerkablene igjen..
                          sound.vision.soul

Type R

Comment

• kjipe greier Lars

Jeg har som en gyllen regel at jeg parkerer aldri mellom to biler på parkeringsplasser. Finner gjerne en plass langt borte, bare for å slippe å få bulker av andres dører osv. Men det hjalp lite her om dagen. 10min inne på Biltema og når jeg kom ut igjen hadde en rød bil skrubba opp hele den ene siden av bakfangeren, litt av bakskjermen og felgen min sinna!!!
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• fått igjen bilen gitt, ser rett og bra ut. eneste var litt sig i klar på ene skjerm buen som jeg skulle stikke innom og få pussa ned, når det hadde gått noen dager.

Så da "kasta" jeg inn ny cd spiller og dsp i går..

Litt omfanttende..

Ainet og optisk kabel i strømpe.

har ikke noe flere bilder, kommer i påsken da jeg skal prøve og få rydda "litt" i kabel rotet..
                              Last edited by LLH; 09-03-2008, 17:43.
                              sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by golfnos View Post
                                det, samt folk som faen ikke kan parkere eller kjøre på parkeringsplasser uten å kjøre inn i andre biler.. 2 ganger på 1 år nå. aldri en jævla lapp.. sure tusenlapper som flyr ut av vinduet :/ ikke lønnsomt å ta på forsikring..

Ellers Lars, så vet jeg verksteds mekanikere er sinnsykt sløve(somregel) og selv om høyttalerne stod i veien gir de faen, for originalt må man ikke ta bort noen ting før deksel går av(egenerfart, da baffel hang på dørtrekk, men boltet i dør chassi også)
                                vel,er vel stygt å si att alle mekanikkere er sinsykt sløve,finnes de som tar hensyn til "stereo" bilere også

Vet av erfaring att det ikke er spesielt morro når en bil kommer inn til fks skifte av støtdempere bak,og HELE bagasje rommet er fult av stereo. Da ringer jeg til kunden og forklarer att det er meget lønsomt att han plokker ut stereoen selv...
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Working...
                                X